
Στα περσινά επίπεδα η εστίαση στο Αγρίνιο το Πάσχα όπως αναφέρει η εφημερίδα “Συνείδηση”, σύμφωνα με την οποία επικρατεί ικανοποίηση παρά τη φειδώ των καταναλωτών. Τι αναφέρει ο Πρόεδρος της Ένωσης Εστίασης και Αναψυχής Αγρινίου και Περιχώρων Κώστας Ναστούλης
Αναλυτικά το δημοσίευμα:
Αναχώρησαν και οι τελευταίοι επισκέπτες για το Πάσχα από το Αγρίνιο και την ευρύτερη περιοχή και αυτό φαίνεται στους δρόμους και την τοπικά αγορά ακόμη και δια γυμνού οφθαλμού.
Η εστίαση που φαίνεται πως πήγε καλύτερα από το λιανεμπόριο αυτή την εορταστική περίοδο είναι ικανοποιημένη, ωστόσο οι επαγγελματίες του κλάδου τονίζουν πως κινήθηκαν στα περσινά επίπεδα, διότι οι καταναλωτές ναι μεν βγήκαν και διασκέδασαν, αλλά ήταν φειδωλοί ως προς την κατανάλωση που έκαναν.
Μάλιστα, όπως τονίζουν οι επαγγελματίες της εστίασης αυτή είναι μια τάση που τείνει να παγιωθεί, δηλαδή η κατανάλωση των περισσότερων είτε βρισκόμαστε σε εορταστική περίοδο, είτε όχι να είναι περιορισμένη.
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Εστίασης και Αναψυχής Αγρινίου και Περιχώρων Κώστας Ναστούλης μιλώντας στη «Σ» για το θέμα επεσήμανε:
«Ικανοποίηση επικρατεί στον κλάδο της εστίασης, παρά τη συγκρατημένη κατανάλωση το Πάσχα.
Η φετινή πασχαλινή περίοδος για την εστίαση στο Αγρίνιο ξεκίνησε με χαμηλούς ρυθμούς, με την κίνηση να εμφανίζεται δειλά στις αρχές της Μεγάλης Εβδομάδας στα καταστήματα καφέ.
Η κορύφωση καταγράφηκε από τη Μεγάλη Πέμπτη και έπειτα. Τότε παρατηρήθηκε έντονη κινητικότητα σε όλους τους τομείς της εστίασης, από τα καφέ, τα εστιατόρια, τα μεζεδοπωλεία, τα νυχτερινά μαγαζιά ως και τα παραδοσιακά ουζερί
Ωστόσο, παρά τη μεγάλη προσέλευση του κόσμου, οι τζίροι διαμορφώθηκαν στα περσινά επίπεδα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι, αν και η προσέλευση ήταν ικανοποιητική σε πολλές περιπτώσεις, η κατανάλωση δεν ήταν ανάλογη.
Ο κόσμος βγήκε, επισκέφθηκε τα καταστήματα, αλλά με πιο συγκρατημένες παραγγελίες, γεγονός που αποδίδεται στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον και στην επιφυλακτικότητα των καταναλωτών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρυσι, η Δευτέρα του Πάσχα συνέπεσε με τη γιορτή του Αγίου Γεωργίου και η Πρωτομαγιά μεταφέρθηκε για την Τρίτη 7 Μαΐου 2024. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να παραμείνει περισσότερος κόσμος στις πόλεις, γεγονός που ενίσχυσε την κατανάλωση.
Φέτος, αν και η κατανάλωση ήταν πιο συγκρατημένη, συνολικά υπάρχει ικανοποίηση στον κλάδο, καθώς η παρουσία του κόσμου ήταν αισθητή και η αγορά κινήθηκε σε σταθερά επίπεδα.
Η εικόνα αυτή αποτυπώνει μια τάση που έχουμε παρατηρήσει το τελευταίο διάστημα: περισσότερη κοινωνική παρουσία, αλλά με μικρότερο «καλάθι» ανά πελάτη.
Ο κλάδος συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, όμως η σταθερότητα, έστω και σε επίπεδα προηγούμενων ετών, είναι ένα στοιχείο που μας επιτρέπει να σχεδιάζουμε με προσοχή την πορεία μας για το καλοκαίρι».
Κωνσταντίνος Χονδρός – Εφημερίδα “Συνείδηση”