
Επαγγελματική πλατφόρμα LinkedIn | Shutterstock
Είναι γεγονός ότι τα social media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Με την κοινωνικοποίηση μας να γίνεται κατεξοχήν διαδικτυακά, είναι φυσικό και επόμενο οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης να εισχωρήσουν και στον εργασιακό χώρο παρουσιάζοντας μια πληθώρα εφαρμογών με επίκεντρο την επαγγελματική απασχόληση.
Το LinkedIn αποτελεί την πιο διαδεδομένη επαγγελματική πλατφόρμα. Η δημιουργία προφίλ αποτελεί μια απλή διαδικασία. Ο κάθε χρήστης συμπληρώνει τα στοιχεία του: τις σπουδές του, την επαγγελματική του εμπειρία και τα soft skills του. Ωστόσο, υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα που μπορούν να κάνουν ένα επαγγελματικό προφίλ πιο «ελκυστικό».
LinkedIn: 20 βήματα για να φτιάξετε ένα επιτυχημένο προφίλ
- Επιλέξτε τη σωστή εικόνα προφίλ για το LinkedIn: Η εικόνα του προφίλ σας είναι η επαγγελματική σας κάρτα στο LinkedIn – είναι ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι σας συστήνονται.
- Προσθέστε μια φωτογραφία φόντου: Η φωτογραφία φόντου σας είναι το δεύτερο οπτικό στοιχείο στην κορυφή της σελίδας του προφίλ σας.
- Κάντε τον τίτλο της επικεφαλίδας σας κάτι περισσότερο από έναν απλό τίτλο εργασίας – Εξηγήστε την επαγγελματική σας ταυτότητα και πείτε πως βλέπετε το ρόλο σας.
- Καταγράψτε και προβάλλετε την προφορά του ονόματός σας (υπάρχει σχετική λειτουργία στην πλατφόρμα)
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε την περίληψη σας, την «ιστορία» σας στο LinkedIn – Είναι εκπληκτικό πόσοι άνθρωποι εξακολουθούν να αφήνουν αυτό το πεδίο κενό όταν δημιουργούν το προφίλ τους στο LinkedIn.
- Αποφύγετε τις κοινότυπες λέξεις – κλειδιά όπως ηγετικός, καινοτόμος κ.α.
- Αναπτύξτε το δίκτυο σας, βρείτε πολλές επαφές.
- Να αναφέρετε τις δεξιότητες σας και να τις ανανεώνετε συχνά
- Ψάξτε στο δίκτυό σας και εντοπίστε συνδέσμους που πιστεύετε ότι αξίζουν πραγματικά μια υποστήριξη από εσάς
- Ζητήστε συστάσεις. από συγκεκριμένες επαφές
- Επιδείξτε το πάθος σας για μάθηση: Όταν ολοκληρώνετε ένα μάθημα στο LinkedIn Learning, θα έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε ένα πιστοποιητικό μαθήματος στο προφίλ σας στο LinkedIn.
- Μοιραστείτε project που κάνετε στη δουλειά: Η κοινή χρήση μελετών περιπτώσεων, λευκών εγγράφων και άλλου περιεχομένου του εμπορικού σήματος βοηθά να δείξετε τι είναι η επιχείρηση για την οποία εργάζεστε.
- Διαχειριστείτε σωστά το πεδίο endorsments του LinkedIn
- Φροντίστε να εμφανίζεσαι τακτικά στο feed του LinkedΙn
- Προσθέστε σχόλια σε άλλες αναρτήσεις
- Ακολουθήστε σχετικούς influencers με τον επαγγελματικό σας κλάδο
- Ενεργοποιήστε τη «λειτουργία δημιουργού».: Η λειτουργία δημιουργού είναι μια ρύθμιση προφίλ που μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την εμβέλεια και την επιρροή σας στο LinkedIn.
- Προβάλλετε τις υπηρεσίες που προσφέρετε: Οι Σελίδες Υπηρεσιών LinkedIn είναι ειδικές σελίδες προορισμού που προβάλλουν τις υπηρεσίες και τις επιχειρήσεις σας χωρίς κόστος.
- Αν θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας στο LinkedIn, σκεφτείτε το Sales Navigator: Το LinkedIn Sales Navigator σας βοηθά να έχετε περισσότερες συζητήσεις με τους ανθρώπους που έχουν μεγαλύτερη σημασία.
- Ελέγξτε τα συνεργατικά άρθρα και μοιραστείτε τη συμβολή σας, αν σας προσκληθεί