
Αυτό δεν έγινε τυχαία, αλλά ως παραθαλάσσιος οικισμός, προσέφερε εκείνα τα χρόνια, όπου το οδικό δίκτυο ήταν ανύπαρκτο, την επικοινωνία και το εμπόριο με την υπόλοιπη Ελλάδα και τα μεγάλα αστικά κέντρα, με την μοναδική διέξοδο που υπήρχε, που ήταν η συγκοινωνία μέσω της θαλάσσιας οδού.
Με την ανάπτυξη του οδικού δικτύου που ξεκίνησε σιγά – σιγά τις δεκαετίες του ’60 και του ’70, ο Μύτικας συνδέθηκε με την δημόσια συγκοινωνία του ΚΤΕΛ και μάλιστα είχε το προνόμιο να έχει παραπάνω από ένα δρομολόγιο καθημερινά (ισχύει έως και σήμερα), όντας όπως προ είπαμε ως έδρα και κέντρο του τέως Δήμου Σολλίου και μετέπειτα ως κέντρο της ενότητας της Αλυζίας, με μετρήσιμη και υπολογίσιμη επισκεψιμότητα.
Η δημόσια συγκοινωνία του ΚΤΕΛ λοιπόν, είναι αναπόσπαστο μέρος της ιστορίας του χωριού μας, του αγαπημένου μας Μύτικα.
Θα μας πείτε…… μα καλά……… γιατί τα λέτε όλα αυτά;
Τα λέμε αυτά γιατί εκκρεμεί από την μεριά του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας (ιδιωτική επιχείρηση), η μεταφορά της ανταπόκρισης στο χώρο στον κάτω Μύτικα, που πρόσφατα παραχωρήθηκε από τον Δήμο, η οποία δεν έχει ακόμα πραγματοποιηθεί και εκκρεμεί. Πλησιάζει το καλοκαίρι και θα πρέπει η ΚΤΕΛ Α.Ε να επισπεύσει και να γίνει επιτέλους αυτή η μεταφορά.
Εκεί θα υπάρχει καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών με εκδοτήρια εισιτηρίων, με χημικές τουαλέτες, με παγκάκια και ένα στέγαστρο να καθίσουν οι πελάτες του ΚΤΕΛ, πιο εύρυθμη λειτουργία του οικισμού κ.λπ. Έτσι θα λάβουν τέλος και κάποιες βαριά αντικοινωνικές συμπεριφορές, που λαμβάνουν χώρα πέριξ της εκκλησίας μας του Αγίου Νικολάου, οι οποίες δυσφημίζουν το τόπο μας και δεν θα πούμε παραπάνω πράγματα, γιατί δεν κάνει.