28
Απεργιακές κινητοποιήσεις πραγματοποιεί σήμερα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Επισιτισμό-Τουρισμό (ΠΟΕΕΤ) και η Ομοσπονδία Οικοδόμων και Συναφών Επαγγελμάτων Ελλάδας, θέτοντας στο επίκεντρο τα ζητήματα των εργασιακών σχέσεων, των αμοιβών και των συνθηκών εργασίας.

Στο πλαίσιο της πανελλαδικής 24ωρης απεργίας που έχει προκηρύξει η ΠΟΕΕΤ στον κλάδο του επισιτισμού-τουρισμού, διοργανώνονται απεργιακές συγκεντρώσεις από τα πρωτοβάθμια σωματεία σε όλη τη χώρα.
Από την πλευρά της Ένωσης Οικοδόμων και Συναφών Επαγγελμάτων Αιτωλοακαρνανίας, ο πρόεδρος Μιχάλης Κατσιγιάννης, μιλώντας στο πλαίσιο της απεργιακής συγκέντρωσης στον πεζόδρομο Παπαστράτου, υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι «βρισκόμαστε στις αυξημένες απαιτήσεις του αγώνα και στη σύγκρουση με τα συμφέροντα των μεγαλοκατασκευαστών», σημειώνοντας πως «θα κλιμακώσουμε τον αγώνα μας με όλες τις μορφές παρέμβασης».

Παράλληλα, ανέφερε ότι «η τωρινή Συλλογική Σύμβαση Εργασίας λήγει τον Φεβρουάριο του 1927» και πως «στο διάστημα που μεσολαβεί ξεκινά ένας μεγάλος κύκλος παρέμβασης, ενημέρωσης και δράσης μέσα στον κλάδο», με στόχο την οργάνωση των επόμενων βημάτων διεκδίκησης.
Όπως τόνισε, «σχεδιάζουμε τα επόμενα βήματα για όλα τα μέτρα του αγώνα, χωρίς να αφήνουμε τίποτα έξω από τη δράση μας», αναφερόμενος σε ζητήματα όπως «το μεροκάματο, τα μέτρα υγείας και ασφάλειας, οι υπερωρίες, το εφτάωρο και η μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης».

Επιπλέον, επεσήμανε ότι «θέτουμε στο επίκεντρο την υποχρεωτικότητα των συλλογικών συμβάσεων, τα ζητήματα του πολέμου και των κοινωνικών συνεπειών», υπογραμμίζοντας ότι «όλα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του αγώνα».
Τέλος, κάλεσε σε μαζική συμμετοχή στις επόμενες κινητοποιήσεις, σημειώνοντας πως «μέσα στο καλοκαίρι προετοιμάζουμε παρέμβαση στους μεγάλους χώρους δουλειάς για την υπογραφή επιχειρησιακών συμβάσεων με αυξήσεις σε όλα τα μεροκάματα» και ότι «ανοίγουμε κατάλογο μαζικής συμμετοχής για το μεγάλο πανελλαδικό συλλαλητήριο στις 5 Σεπτέμβρη στη Θεσσαλονίκη, απέναντι σε πολιτικές που εξυπηρετούν τα κέρδη των λίγων και δημιουργούν αδιέξοδα για τους πολλούς».
Στο πλαίσιο της συγκέντρωσης, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων ανέφεραν επίσης ότι θα προχωρήσουν στην αποστολή υπομνημάτων προς το ΣΕΠΕ και τον ΕΦΚΑ, καταγράφοντας αναλυτικά τα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο και ζητώντας άμεσους ελέγχους και παρεμβάσεις για την τήρηση της εργατικής νομοθεσίας και των ασφαλιστικών υποχρεώσεων.
Από την πλευρά της, η Ομοσπονδία Οικοδόμων και Συναφών Επαγγελμάτων Ελλάδας ζητά:
- Μέτρα για την αντιμετώπιση της εισφοροδιαφυγής και της κλοπής ενσήμων.
- Μέτρα για την προστασία της υγείας και της ασφάλειας στους χώρους δουλειάς.
- 7ωρο-5νθήμερο-35ωρο. Μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.
- Αναγνώριση και διανομή υπέρ αγνώστων ενσήμων».
Δείτε φωτογραφίες:



